tisdag 27 december 2011

En av julklapparna som jag fick i år.

Var en bok. Handboken för tankspridda.

Det var min gode vän Åsa som gav mig den. Jag undrar hur hon tänkte. Vad ska jag med den till?

Märkte ni förresten vad det blåste under juldagen. Full orkan. Det var verkligen tur att jag fick en mössa i julklapp för annars hade jag alldeles säkert fryst öronen av mig när jag skulle gå ut. Jag var tvungen att gå ut för att köpa... något, vad det nu var? Det har jag inte lagt på minnet, men något var det som jag hade glömt att skriva på inköpslistan. Inte för att det spelade så himla stor roll, för listan fick jag inte med mig, den hade jag lagt i min andra jacka. Antagligen. Skulle jag gissa. Eller så kanske jag glömde den på jobbet. Någonstans. Inte så lätt att veta. Vårt kontor är ganska stort, inte jättestort men tillräckligt stort för att vi alla ska få plats. Och så har vi ett jättemysigt fikarum. Tyvärr har vi bara automatkaffe, men massor av goda teer. Kom gärna förbi och hälsa på om ni har vägarna förbi. Köp med lite bullar. Det skulle uppskattas.

Vad var det nu jag ville säga med det här inlägget? Skit samma nu postar jag det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar