onsdag 2 november 2011

Sen pratade vi inte mer med honom.

Jag och två tjejkompisar och en killkompis sitter och lunchar. En av tjejerna visar bilder på sin Iphone på klänningar som hon eventuellt ska köpa och vill ha våra åsikter.

Tjej 1 (håller fram mobiltelefonen och visar oss en liten röd klänning) - Den här då?
Tjej 2 - Jättesöt, den skulle du vara fantastiskt fin i.
Jag - Verkligen. Den skulle passa på dig.
Tjej 1 - Men den är ju så draperad runt baken. Kommer inte den se stor ut då?
Kille - Men den är ju stor

Tystnad

Vi tjejer blänger stint på killen.
Jag sparkar på killens ben under bordet.

Kille – Klänningen! jag menar att klänningen ser stor ut.

Tystnad

Kille - KLÄNNINGEN! FÖR HEELVETE. KLÄÄÄÄNNINGEN!!

Tystnad

Kille - Jag går och hämtar kaffe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar