måndag 21 november 2011

Men godiset har jag iallafall hunnit äta upp

I fredags efter jobbet cyklade jag och hyrde film. Jag hade fått en rekommenderad och såg fram emot en riktigt mysig filmkväll. En stor påse godis fick naturligtvis också följa med hem.

Jag skulle bara fixa lite mat till mig och Simon först, äta och diska och sen kom visst idol och sen skulle jag bara ta ett glas vin eller två och sen blev det sent och jag blev trött, men det spelade ju ingen roll för jag hade ju hela lördagen på mig.

Jag hade bara bestämt att jag skulle gå på stan med Nicole. Men jag hade ju hela kvällen på mig. Var bara tvungen att hämta upp jullådan för att göra en inventering av vad som fanns i den och sen skulle jag bara prata i telefon och smsa lite, dricka vin och kolla facebook och läsa lite bloggar och chatta lite.

Men herregud söndagar är ju en riktig filmdag. Ingen fara, jag kunde ju se den då. Jag skulle bara. Ja, inte fan vet jag men så gick söndagen.

Men NU ska jag krypa upp i soffan och titta på den där filmen. Filmrecension kommer senare. Ska bli så mysigt. Jag ska bara...

Kvällens film. Kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar