tisdag 15 november 2011

Där vill man ju inte hamna.

I helgen var jag i Göteborg och roade mig med 7 andra glada flickor. Vi hade mycket trevligt tillsammans. God mat, skvaller och mycket gott vin. Det kan inte bli annat än en lyckad kväll.

En liten reflektion dock. De flesta som var på det här stället var över 45 år vilket kändes lite väääl gammalt för oss fräscha pinglor. Vi har faktiskt flera år tills vi kommer dit. Jätte, jätte många.

JO! Tyyp.

Hursomhelst. Om man nu råkar hamna på ett sånt ställe, som besöks av en mognare publik. Varför spelas det då bara gammal skitmusik. Vid vilken ålder tappar man totalt bort musiksmaken och tycker på riktigt att Lena Phs, Det gör ont, är så bra att den ska spelas. Två. Gånger. Samma. Kväll? Samt anser att det är piffigt att gå ut i leopardtajts och korsett?

Jag bara undrar.
Så jag är beredd och kan skjuta mig själv den dagen.

OJ. Vad packad du ser ut på den bilden var en kommentar jag fick av en vännina och då kan jag meddela att detta kort är tagit innan jag ens druckit upp första glaset. Så sen blev det inga fler bilder på mig.

Goa Göteborgstjejer


En del blev lite suddiga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar