fredag 13 maj 2011

Snart ska jag hoppa bungy jump

I torsdags kväll gick det inte att logga in och göra några nya inlägg, då dök följande meddelande upp.

När jag skulle logga in idag fick jag upp följande felmeddelande.

We expect everything to be back to normal soon. Vadå soon?! När är det? Tomteblosset har snart brunnit upp=sekunder. Äggen är snart klara=minuter. Jag har snart fikat klart=timmar. Snart är det löning=dagar. Jag funderar på att hoppa bungy jump snart=Månader (ha, ha skojar bara...kommer aldrig ske)

Nu är frågan. HUR lång tid är soon för blogger? Inte för att dom behöver precisera exakt men en fingervisning hade väl varit bra

Screw you Eddie.

1 kommentar:

  1. Hahahahaha du är rolig Nina! Jag sitter i "löning = dagar"-syndromet just nu, hur många dagar är det kvar egentligen?!?!?!

    /Ellen

    SvaraRadera