söndag 15 maj 2011

Hemlös för en natt.

Igårkväll hade jag tänkt att Simon och jag skulle ha riktig kvålititajm tillsammans. Det är ju första helgen han är hemma efter Miami så jag tyckte att det skulle vara jättemyyysigt att sitta hemma i soffan, titta på melodifestivalen, mumsa godis och dricka läsk. Ja, jag skulle naturligtvis inte dricka läsk...jag dricker aldrig läsk. Det är ju hur onyttigt som helst, bara en massa socker och färgämnen och skit. Nej jag är ju betydligt sundare, jag skulle antagligen ta ett glas vin... eller två...

I alla fall. Nu visade det sig att Simon inte hade riktigt samma planer för lördagen, det fattade jag när han sa till mig. -Skulle inte du kunna dra från lägenheten vid typ sextiden ikväll och sen skulle jag uppskatta om du höll dig borta tills imorgon.

Tydligen skulle han dricka läsk med några andra.

1 kommentar:

  1. Ha ha. Ja det händer ju att man inte har riktigt samma planer som ungarna.

    SvaraRadera