måndag 13 februari 2012

After Work och 85-årskalas

Idag ska jag för omväxlings skull bjuda er på lite bilder från min helgen.

Plats för glädjehopp, applåder och bakåtvolt.

Fredagskvällen inleddes med AfterWork och quiz.
 Glada arbetskamrater.
Här skulle vi se coola och sexiga ut. Vilket resulterade i att vi såg
utvecklingsstörda och förståndshandikappade ut.

På Lördagen firades mormor som fyllde 85 år.
Moster, morfar, mormor och svåger. Här har jag precis talat om att jag
funderar på att ta en vit månad. Kul. Verkligen.
Moster, morbror, moster, morfar och mormor.
Osäkert varför jag ser full och trött ut medans syrran ser nykter och pigg ut. Möjligtvis kan det ha något att göra med att det bjöds på snaps, vin, gammeldansk baileys och wiskey och att hon skulle köra hem. Det skulle inte jag.
Dotter Nicole med pojkvän Hampus (Nicole till höger om det fanns tveksamheter här)



2 kommentarer:

  1. Men tack för att du valde en bild där jag ser smällfet ut mamma. Det peppar mig idag på träningen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är hur fin som helst på bilden även om du har rätt i att du ser större ut än vad du egentligen är. Alltid kul att peppa dig till träning och ett häslsosamt liv. haha :)

      Radera