måndag 15 augusti 2011

Han vet ju faktiskt inte hur stor den var från början

Idag hade jag min favoritvovve Bailey hos mig ett par timmar. Som tack för hjälpen hade matte Nicole och husse Hampus köpt chokladbollar som vi skulle mumsa på. Alltså, Jag Nicole och Hampus. Inte Bailey, Det är ju helt befängt av er att tro det, man matar inte en hund med chokladbollar. Det trodde jag ni visste.

Iallafall. De hade även köpt en chokladboll till Simon, men eftersom han inte var hemma fick jag dyrt och heligt lova att jag skulle spara den till honom tills han kom hem.

Så jag sparade den en liten stund.

Men sen kom jag på att det är ju skitonyttigt med chokladbollar. Bara massa socker och fett. Herre gud, det är ju direkt livsfarligt. Det finns faktiskt de som får grava problem med fetma och DET vill jag ju inte utsätta honom för. Så som den ansvarsfulla mamma jag är så offrade jag mig och åt upp det mesta av chokladbollen själv.

För Simons skull alltså.



Jag och Bailey

1 kommentar:

  1. Hahahahhahaha!!! Bilderna på chokladbollen var ju klockrena! Det är ju pyyyytteliten!! Hahahah!! Och ni va fina på kortet, du och bailey. Hihi. Du är bra mamma!

    SvaraRadera