fredag 12 augusti 2011

Jag, min nya ajfån och våra äventyr.

Nu har jag äntligen skaffat mig en ajfån. Jag är hur glad som helst för den och förstår inte hur jag kunnat leva så länge utan. Men så är det ju med vissa personer. Man bara känner att man klickar och sedan vill man hålla ihop jämt.

Så nu kan jag utan massa krångel ta bilder på  helt vanliga händelser ur mitt liv och lägga upp här på bloggen. Balla bilder när jag hänger med kändisarna på stureplan. Eller när jag bygger ett nytt barnhem i Asien. Kanske några bilder från Nobelfesten? Aaaaaa, vad säger ni om det? Spännande va?

Nu händer det inte så där jätteofta att jag träffar kändisar på stureplan, bygger barnhem eller blir bjuden till nobelfesten... När jag tänker efter har det faktiskt inte hänt en endaste gång.

Men bilder på min tvättstuga kan ju vara rätt kul det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar