onsdag 16 mars 2011

Har inte systembolaget blivit väldigt slappa?

Jag hatar verkligen att gå till systembolaget. Jag tycker att det är urtrist. Så under tiden jag var gift, så skötte min man den biten. Det var ungefär den uppdelningen vi hade, jag tog hand om hushållet och barnen och han gick till systembolaget och tankade bilen. Men nu när jag lever själv, måste jag ju göra ALLT själv. Ja, inte tanka bilen då, eftersom jag inte har någon bil. Men gå på systemet måste jag göra, om jag inte vill vara utan vin på fredagkvällen och det vill jag oftast inte.

Hursomhelst, det var nog typ 15 år sedan jag var på systemet. Men nu har jag varit där några gånger de senaste månaderna och vet ni vad? Dom kollar inte legg längre. Inte en ENDA gång. Fatta vad SLAPPT!

Men visst, jag kan ju skicka Simon nästa gång så slipper ju jag gå, han är bara 17 men dom verkar ju inte bry längre.

2 kommentarer:

  1. Haha, du är för rolig du Nina!

    SvaraRadera
  2. Tack Åsa. Men visst är det irriterande att dom har slutat kolla legg? Har du också märkt det?

    SvaraRadera