tisdag 1 mars 2011

Fina pluggar

När min dotter för något år sedan presenterade mig för sin pojkvän och sa att han var snickare såg jag oändiga möjligheter. Herregud vad bra! Jag blev nästan lite yr. Jag började direkt att skissa på ett nytt kök, sovrum och badrum. Kanon!!

Nu lades dessa planer på hyllan och jag har inte behövt be honom om hjälp.Tills för några veckor sedan, då jag flyttade och bad honom borra upp en spegel till mig. Spegeln är verkligen skittung och jag såg framför mig hur han slet med den medans jag satt i soffan och dirigerade. Lite mer åt höger...lite mer ner, så ja, eller prova lite mer till vänster, samtidigt tömde jag en chokladkartong, ja ni fattar bilden.

Häromdan fick jag de här av min dotter, med hälsningen. Hampus säger att du ska använda de här.

Åh, man tackar och bockar!!
Men jag är inte otacksam, naturligvis inte, orange är faktiskt min favoritfärg på pluggar!


2 kommentarer: